subskrybuj: | Komentarze

Globalizacja procesów reklamowych

0 komentarzy
Globalizacja procesów reklamowych

W Pompei odkryto starożytny napis na budynku dawnej apteki, prawdopodobnie umieszczony przez jej właściciela, któremu, jak można przypuszczać, przeszkadzały nocne hałasy poszukiwaczy hucznych zabaw. Według Edwarda Bulwer-Lytton’a, autora książki „ostatnie dni Pompei” napis ten głosił : „To, czego szukacie znajduje się obok, tu przyjdźcie potem po lekarstwo”. Była to pierwsza w historii udokumentowana i przemyślana reklama. Miała ona jednak bardzo mały zasięg, gdyż jak można założyć, dotarła tylko do ludzi, którzy fizycznie znaleźli się blisko ów apteki. Pomyśleć tylko o ile lepsza okazałaby się ta reklama, gdyby wiadomości w niej zawarte mogły być przekazywane na skalę masową? Na szczęście dwudziesty pierwszy wiek niesie nam w tym względzie wiele rozwiązań technologicznych. Media pozwalają przekazywać wiadomości globalnie. Media masowe, poprzez częsty przekaz tej samej treści, sprawią też, że informacja o produkcie zostanie w świadomości potencjalnych klientów. Dlatego warto rozważyć ten rodzaj reklamy.

Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>